klik gambar dibawah

klik gambar dibawah
. Travel is the only thing you buy, makes you richer.

Friday, March 11, 2011

KL vs PERAK



hah..ni nak jadikan cerita ade la satu hari tu..jmpe dgn sorg budak ni
sembg pnye sembg punye smbg..ade la pasal 1 bende ni
ak x blh sebut bende ape.coz nnti ade yg tersyak kate kt dye
walopon x mention name kn
then ak ckp la "bende ni kt tmpt ak laku ni"
pastu dak tu jawab "tmpt ko kat mane"
ak ckp "kt perak la"
dye jawab "oh patot la laku kt sane"
ak mcm pelik je.ape maksud dye ak pon tnye la"maksud ko"
dye pon kate la dgn ayat sinis "kan TEMPAT TU KAMPUNG
mmg la laku sini KL"
pergh menyirap ak dgr..hina sgt ke kalo negeri bkn KL ni
stahu ak slame ak duduk kt sini ak ase tempat ak lg cantik
siyesly..bkn nk kutuk..try korg tgk..
cantik n bersih kot..kalo kt sini berdebu x hingat o000
cme disebabkan name dye KL so org dgr best je...
cme ak nk pesan la dkt bdk ni
kalo ko belum jejak tempat orang ko jgn pndai2 buat andaian
tempat ak ade laut..ko ade?????????
Share this article with your friends.

2 comments:

  1. sesuki hati die je kutuk negeri kita..igt bgs sgt ke kl tu..weksss..

    ReplyDelete