klik gambar dibawah

klik gambar dibawah
. Travel is the only thing you buy, makes you richer.

Thursday, April 7, 2011

duit TAK ada tapi HATI mau....


mau ape ae??
mau kawen??

haha.. x la..mau membeli belah la..haih..
bukan nak beli barang kecik2 je aku ni..x padan dgn gaji..
nak yg beratus.haih. demand tinggi!
so kumpol la slow2 mcm mane pon...
ni la barang2 yang aku nak :



almari
haih...dah nama duduk rumah sewa kan...
memula boleh la letak kt almari2 kecik je.
bile dah angkut semua baju.x cukup tmpt.
sampai ada yg still duduk dlm beg...
memula igt nak beli almari biasa tu je.yg plastik.tp bile pikir balik.
alang2 beli jela yg elok kan??
tapi x ada la besar ni almari yg aku nak beli.hihi

treatment rambut
x kisah la treatment ke apa ke..
janji baiki balik rmbut yg dah rosak..
mcm kereta pulak kan boleh baiki kalau dah rosak
x kira2!

handphone baru
kesian kat ak.orang lain dah pakai handset elok2
ak dok pakai yg lama
x kisah je kalau handset tu ok la
tapi handset tu pon asik hang je...
dari start blaja smpai da keje handset tu je.setia btoi.hihi

tiket air asia
wahh.berhutang la pulak dgn cikzam
semata2 nak pergi padang bukid tinggi INDONESIA lagi
haih ape ade kt sana sampai aku nak pergi kali kedua ni...
biasa la skrg ni p keje blk keje.x de life..kene la bg meriah sikit
so skrg pon tgh ekonomi so p la tmpt yg murah2 je dlu.hehe

baiki laptop
laptop usang ak tu buat prangai dah lame dah.tp x terpikir pon nak baiki
tapi da lama sgt terperuk.
dari beli yg baru baik baiki dulu skrg ni.
laptop pemberian ayah aku mase aku sem1 tau
so tgh usaha baiki laptop ni lebih kurg 400++ jugak kene.

de bella litchin
mesti yg x taw tertanya2 apa la bende ni kan?
ni la menjaga kesihatan namanya..
haha..ok lebih tepat mengelak daripada terlampau obesiti
tapi yg ni bkn pil atau apa k..
yg ni terdiri daripada buah-buahan..
mmg ramai kata rase sedap.
tapi mahal sikit la..utk 40 hari rm800++
haih.redo jela.nak lawa pnye pasal.


haha..dah lama dah perati bende ni kat internet..
orang dok cerita kelebihan 50mm ni je
x boleh jadi ni.
aku pon nak jugak..lawa kot picca kalau pandai guna bende ni
aku ingat nak pakai bende ni sebelum pakcik aku bertunang
kalo x sempat pon sebelum dorang kawin la.baru lawa gambar
gempak gile kot..geram je aku tgk
biarlah aku masih x berapa pandai dlm penggunaan NIKON ni
tapi x pe.pelan2 kayuh..
haha..act pemalas aku ni..



hah..itu la barang-barang yg bg ak penting la skrg.x tau la kot2 ada tambah lagi nanti..
tapi x pe aku akan usahakan semua ni..orang kata nak seribu daya x nak seribu dalih..
tapi kalau keadaan x mengizinkan...terpaksa la lambat kan..
tapi dapat2 tetap dapat..harap2 la!
doakan la!

Share this article with your friends.

No comments:

Post a Comment