klik gambar dibawah

klik gambar dibawah
. Travel is the only thing you buy, makes you richer.

Tuesday, March 11, 2014

BERNIKAH - 17 JAN 2014

dup dap dup dap.

hari ni adalah hari paling istimewa. hari akad nikah. bermula la tanggung jawab aku sebagai seorang isteri. dah jadi bini orang dah.

MUA - cik Joe (Bapa Saudara)


hah ni la gambar sebelum menjadi isteri orang. make up oleh pakcik kesayangan aku CIK JOE. baju CIK DAH tolong buatkan. bunga2 dekat baju AKU la yang buat termasuk la veil di kepala.aku juga la buat. pulun sampai puas hati la habaq hang.

hias-hias dibelakang tu pon aku yang buat sendiri, bunga-bugna tisu tu penat nak buat tu. selamat ada adik-adik & anak jiran sudi membantu.

muka cik abe yang koya-koya tenang.

akhirnya selepas asar pada 17 Januari 2014 aku sah menjadi isteri kepada MOHD HAFIZ dengan sekali lafaz. 




Share this article with your friends.

No comments:

Post a Comment